Α) Ακυρώσεις Παραγγελιών

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία χωρίς δική σας επιβάρυνση μόνο πριν την αποστολή της. Μετά την αποστολή της παραγγελίας, η ακύρωσή της συνεπάγεται δική σας επιβάρυνση με τα μεταφορικά έξοδα. Εάν έχετε προεξοφλησει το ποσόν μέσω τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας, επικοινωνήστε μαζί μας για να μας δώσετε τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού σας ώστε να σας επιστρέψουμε το ποσό, μείον τα τραπεζικά έξοδα.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί εντός 30 ημερών.

 

Β) Επιστροφές-Αλλαγές-Αντικαταστάσεις προϊόντων

Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Σε περίπτωση αποδεδειγμένης υπαιτιότητας του lazaripharmacy.gr μας επιστρέφετε τα προϊόντα με δικά μας έξοδα αποστολής και στην περίπτωση που δεν θέλετε την αντικατάστασή τους ή την αλλαγή τους με ίσης αξίας προϊόντα, σας επιστρέφεται πλήρως το ποσόν που αντιστοιχεί στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής.

Σε περίπτωση που τα επιστρεφόμενα φτάσουν στο φαρμακείο μας και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, η επιστροφή δε γίνεται δεκτή, η παραγγελία θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.

Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή, ο πελάτης μπορεί να λάβει πιστωτικό σημείωμα για αγορά άλλων προϊόντων ίσης αξίας, να ζητήσει την αντικατάσταση της ίδια παραγγελίας με νέα προϊόντα ή να του επιστραφούν τα χρήματα.

Αποδεκτές επιστροφές προϊόντων γίνονται:

     - Στην περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα που σας στείλαμε έχουν ελαττώματα ή είναι κακής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του lazaripharmacy.gr.

     - Στην περίπτωση κατά την οποία το lazaripharmacy.gr σας έστειλε εκ παραδρομής λάθος προϊόντα και όχι αυτά που ζητήσατε.

     - την περίπτωση κατά την οποία το προϊόν που λάβατε έχει κάποιο ελάττωμα για το οποίο δεν υπάρχει υπαιτιότητα του φαρμακείου μας αλλά καλύπτεται από εγγύηση.

Σε περίπτωση λάθους του lazaripharmacy.gr, η επιστροφή γίνεται δεκτή εφόσον μας ειδοποιήσετε σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 5 εργάσιμων ημερών.

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας και μόνο εφόσον τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους κατάσταση.

 

Μη αποδεκτές επιστροφές:

Σε περίπτωση που δεν μας ειδοποιήσετε εντός 5 εργάσιμων ημερών ή που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το lazaripharmacy.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί την επιστροφή και να μην προχωρήσει σε αντικατάσταση.

Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της συσκευασίας του, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.

Αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου προσφοράς.

Σε περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής του κατάστασης ή εάν το προϊόν δεν επιστραφεί σε άριστη κατάσταση, όπως ήταν πριν την πώληση στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα περιεχόμενά της καθώς και όποιο δώρο πιθανώς αυτή περιελάμβανε, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή. Σε περίπτωση το επιπλέον δώρο δεν επιστραφεί, η αξία του αφαιρείται από το επιστρεφόμενο ποσό.

Σε πρίπτωση που το προϊόν δεν συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο) ή (αν η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα) από το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό, δεν είναι δυνατή η επιστροφή.

Προϊόντα βρεφικού γάλακτος δεν επιστρέφονται.

Σε περίπτωση που το lazaripharmacy.gr θεωρήσει ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

 

 

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

  • Στο φαρμακείο μας:
    Μας φέρνετε το προϊόν στο χώρο του φαρμακείου (μαζί με την απόδειξη αγοράς) και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, διευθετούμε την εκκρεμότητα.
  • Αποστολή προϊόντος:
    Εφόσον έχετε επικοινωνήσει μαζί μας τηλεφωνικώς, συσκευάζετε και στέλνετε το προϊόν με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών του φαρμακείου μας, εφόσον πρόκειται για δική μας υπαιτιότητα ή με οποιοδήποτε τρόπο αποστολής εφόσον η επιστροφή γίνεται με δική σας επιθυμία χωρίς δική μας υπαιτιότητα. Στο επιστρεφόμενο πακέτο τοποθετείτε την απόδειξη λιανικής και ένα σημείωμα μέσω του οποίου μας περιγράφετε το πρόβλημα που προέκυψε και τον τρόπο που προτιμάτε να το επιλύσουμε. Σε περίπτωση αποδεδειγμένης υπαιτιότητας του lazaripharmacy.gr μας επιστρέφετε τα προϊόντα με δικά μας έξοδα αποστολής και στην περίπτωση που δεν θέλετε την αντικατάστασή τους ή την αλλαγή τους με ίσης αξίας προϊόντα, σας επιστρέφεται πλήρως το ποσόν που αντιστοιχεί στην αξία της παραγγελίας και τα έξοδα αποστολής. Σε περίπτωση που η επιστροφή γίνεται με δική σας επιθυμία και χωρίς δική μας υπαιτιότητα τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου η επιστροφή πρέπει να γίνεται με δελτίο αποστολής.

 

Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι:

Φαρμακείο Άννας Λάζαρη, Σουηδίας 29, Αργοστόλι Κεφαλονιάς Τ.Κ. 28100.

 

Γ) Επιστροφές χρημάτων:

  • Στην περίπτωση που το προϊόν για το οποίο ενδιαφερθήκατε έφερε λανθασμένα το χαρακτηρισμό ‘’Διαθέσιμο’’ λόγω δυσλειτουργίας του φορέα παροχής υπηρεσιών φιλοξενίας (Host Provider), δυσλειτουργίας του φορέα παροχής υπηρεσιών Διαδικτύου (ISP),δυσλειτουργίας του φορέα παροχής υπηρεσιών πρόσβασης (Access Provider) ή του τερματικού εξοπλισμού του χρήστη ή λόγω του ότι πραγματοποιήσατε την παραγγελία σε μεταβατικό στάδιο κατά το οποίο ενημερώναμε την ιστοσελίδα για τη διαθεσιμότητα, σας αποστέλλεται ενημερωτικό μήνυμα για την μελλοντική διαθεσιμότητα του προϊόντος ώστε να κρίνετε εάν θα διατηρήσετε την παραγγελία σας ή αν θα την ακυρώσετε. Στην δεύτερη περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας εξαιτίας του ανωτέρω λάθους διαθεσιμότητας, εάν δεν είχατε επιλέξει πληρωμή κατά την παραλαβή αλλά προκαταβάλατε το ποσόν (σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω πιστωτικής κάρτας), θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας προκειμένου να μας δώσετε τα στοιχεία του δικού σας τραπεζικού λογαριασμού ώστε να σας επιστραφεί το ποσό σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής.
  • Στην περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα που λάβατε έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης, μας επιστρέφετε τα προϊόντα με δικά μας έξοδα αποστολής και σε περίπτωση που δεν θέλετε την αντικατάστασή τους ή την αλλαγής τους με ίσης αξίας άλλα προϊόντα, σας επιστρέφεται πλήρως το ποσόν την παραγγελίας και τα έξοδα αποστολής.
  • Στην περίπτωση κατά την οποία το lazaripharmacy.gr σας έστειλε εκ παραδρομής λάθος προϊόντα και όχι αυτά που παραγγείλατε, μας επιστρέφετε τα προϊόντα με δικά μας έξοδα αποστολής και στην περίπτωση που δεν θέλετε την αντικατάστασή τους ή την αλλαγής τους με ίσης αξίας άλλα προϊόντα, σας επιστρέφεται πλήρως το ποσόν που αντιστοιχεί στην αξία της παραγγελίας και τα έξοδα αποστολής.
  • Στην περίπτωση κατά την οποία το προϊόν φέρει ελάττωμα για το οποίο δεν υπάρχει υπαιτιότητα του φαρμακείου μας αλλά καλύπτεται από εγγύηση δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων αλλά αντικατάσταση του προϊόντος σε συνεννόηση με την αντίστοιχη εταιρία.
  • Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, τότε επιστρέφεται μόνο η αξία των προϊόντων και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
  • Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από το φαρμακείο μας.
  • Στις περιπτώσεις αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης, μας δηλώνετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση του επιστρεφόμενου ποσού. Ενώ στην περίπτωση που η πληρωμή έγινε μέσω πιστωτικής κάρτας θα ακυρώνεται η συναλλαγή και θα ενημερώνεται αντιστοίχως η πιστωτική κάρτα.